Gevonden worden op internet? Maak content!
Bedrijven komen regelmatig naar ons toe en willen dat ze beter gevonden worden in de zoekmachines. Uiteraard is dat logisch, zoekmachine optimalisatie is als een …
Web 2.0? ..er is toch maar 1 internet?
Op internet wordt er in weblogs nogal gesproken over het fenomeen “web 2.0″. Marketeers vinden het een geschikte term, maar wat betekent het nu precies …
Microsoft start proef met context advertenties
Klanten van Microsoft’s AdCenter krijgen de mogelijkheid geboden om mee te doen aan een test van tekstadvertenties. Microsoft Content Ads moet het gaan opnemen tegen …
Internet is niet voor tv ontworpen
“Internet niet klaar voor televisie” Internet en televisie, het is niet al goud dat blinkt. Zoekmachinereus Google en andere verschillende internetmaatschappijen zien het internet lijden …
Nederlanders kopen steeds meer via het internet.
Nederlanders kopen steeds meer via het internet. In 2006 kochten zij voor 2,82 miljard euro aan producten en diensten via het wereldwijde web. Dat is een …
Het beste advertentiemodel is zoekmachine marketing
Besteedt u ook nog altijd veel te veel geld aan adverteren in kranten, radio of TV? Om aan te tonen dat het veel goedkoper kan …