Gratis Quickscan aanvragen

Verlang je naar een hogere winst, omzet en nieuwe klanten voor je bedrijf? Door de gratis Quickscan te gebruiken, krijg je advies over je huidige inspanningen.

Wat kun je verwachten?

Wat levert een Quickscan mij op?

Als bedrijf maak je gebruik van (online) marketing om te groeien. Groeien in termen van leads, omzet en klanten. Heb je het gevoel dat er ruimte is voor verbetering? Dat je kansen laat liggen? Dan is het tijd voor onze kosteloze Quickscan. Met behulp van deze Quickscan brengen wij jouw huidige situatie in kaart en kijken we naar mogelijkheden om het beste resultaat te behalen, of dit nu verbeteringen zijn of extra inzet. De aanbevelingen die voortkomen uit onze gratis Quickscan leiden altijd tot betere resultaten. Honderden bedrijven zijn je al voorgegaan.

Dienstverlening waarmee wij bedrijven laten groeien

  • Adverteren op zoekmachines
  • Optimalisatie van zoekmachines
  • Inbound- en contentmarketing
  • Display- en videoadvertenties
  • Adverteren op sociale media
  • Promoten van apps
  • Optimalisatie van conversie en webanalyse.

In 3 simpele stappen helpen wij je verder

Stap 1. Telefonische inventarisatie

Onze Quickscan wordt op maat gemaakt, wat betekent dat je deze niet direct in je e-mail inbox ontvangt met één druk op de knop. Marketing is maatwerk, dus geldt dat ook voor onze Quickscan. In de eerste stap zal onze Sales expert telefonisch contact met je opnemen. Wat wil je dat we scannen? Voer je een Google Ads campagne? Ben je al bezig met zoekmachine optimalisatie? Heb je vragen over hoe je jouw doelgroep het beste kunt bereiken? Tijdens de telefonische inventarisatie zullen wij jou alle benodigde vragen stellen om een goede Quickscan te kunnen uitvoeren. En natuurlijk is er ook alle ruimte voor jou om vragen aan ons te stellen.

Stap 2. De Quickscan wordt uitgevoerd

Na het telefonisch inventariseren starten we met het uitvoeren van de Quickscan. Dit kan een Quickscan zijn op het gebied van zoekmachine adverteren, zoekmachine optimalisatie of inbound. Een van onze Digital marketing experts gaat hiermee aan de slag. Als je jouw Google Ads campagnes wilt laten scannen, sturen we je een koppelingsverzoek via je Google Account. Wij zullen niets doen met jouw huidige marketing inzet, we scannen enkel wat je momenteel doet en waar we verbeterpunten of kansen kunnen identificeren. De Quickscan is gemiddeld binnen drie tot vijf werkdagen gereed. Vervolgens ontvang je deze van onze Sales expert in je inbox.

Stap 3. Bespreken van de Quickscan

De Quickscan is afgerond. Wat nu? Daarom sturen we niet alleen de Quickscan naar je toe, maar bespreken we deze ook met jou. Dit kan telefonisch of eventueel op locatie. Onze Sales expert zal de bevindingen met je doornemen. Bovendien bieden we niet alleen inzichten, maar willen we ook graag een plan van aanpak met jou bespreken. Inzicht is van belang, maar de opvolging is nog belangrijker. Wij helpen je hier graag bij. Welke aanpassingen dien je door te voeren? Hoe kun je de kansen benutten die er voor je liggen? Met andere woorden, met de Quickscan ontdek je mogelijkheden die je vervolgens in het plan van aanpak (samen met ons) kunt gaan benutten.

Veelgestelde vragen

Het is begrijpelijk dat je vragen hebt over wat je kunt verwachten van onze gratis Quickscan. Hieronder staan de meest gestelde vragen die we hebben ontvangen over de Quickscan. Als jouw vraag er niet tussen staat of als je nog twijfelt of je de Quickscan wilt aanvragen, neem dan telefonisch contact met ons op. We staan klaar om je te helpen!

Ja, de Quickscan is volledig kosteloos. De Quickscan fungeert als een nulmeting van jouw huidige situatie. Wat kan er verbeterd worden en wat staat er al goed?! Na het uitvoeren van de Quickscan kunnen we gezamenlijk een plan opstellen om te kijken hoe we de aanbevelingen kunnen implementeren voor jouw bedrijf.

Wij voeren een grondige analyse uit van jouw huidige digitale marketing inspanningen met behulp van de Quickscan. Als je bijvoorbeeld Google Ads gebruikt, controleren we of alles correct is geconfigureerd (we passen niets aan!). We letten op zaken zoals zoekwoorden, uitsluitingswoorden, gekoppelde landingspagina’s, wel of niet gebruikte extensies, enzovoort.

Als je organisch beter wilt scoren in Google, onderzoeken we zowel de on- als offpage SEO-factoren die van invloed zijn. We beoordelen het SEO-fundament dat je hebt opgebouwd en bepalen of dit voldoende is om hoog te scoren in zoekmachines, of dat er nog verbeteringen nodig zijn. Wil je weten of je content goed is geoptimaliseerd en of je jouw doelgroep op de juiste manier bereikt met de juiste boodschap en via het juiste kanaal? Met de Inbound Quickscan helpen we je graag bij het beoordelen van deze aspecten.

Wanneer je een nieuw bedrijf start, is het vaak nog niet gebruikelijk om digitale marketing toe te passen. Het kan zelfs zo zijn dat je nooit de noodzaak hebt gehad om meer leads, omzet of naamsbekendheid voor jouw bedrijf te genereren. De Quickscan is een beoordeling van je huidige inzet. Als je nog niets hebt ingezet, kunnen wij helaas geen Quickscan voor je uitvoeren.

Het proces zal er dan wel iets anders uitzien. In plaats van een Quickscan kan er bijvoorbeeld eerst een kennismakingsgesprek gepland worden om te bespreken wat we voor elkaar kunnen betekenen, welke doelstellingen je hebt en hoe jij jouw digitale marketing inzet- en budget voor je ziet.

Het Quickscan-rapport van DVB Digital is speciaal op maat gemaakt voor jouw bedrijf. Met andere woorden, dit document kan niet zomaar met één druk op de knop worden gegenereerd. Elk bedrijf is uniek, dus waarom zou digitale marketing dan voor iedereen hetzelfde zijn?

Nadat je een aanvraag hebt ingediend, zal onze Sales expert binnen 24 uur op werkdagen telefonisch contact met je opnemen. Tijdens dit gesprek zullen we jouw wensen en doelstellingen inventariseren. Wat wil je dat we beoordelen en waarom? Vervolgens zullen we de Quickscan starten en neemt onze expert contact met je op om deze met je door te spreken, al dan niet persoonlijk. In dit gratis adviesgesprek zul je meer uitleg ontvangen over de kansen die je momenteel laat liggen.

Voor het uitvoeren van de Quickscan hebben we jouw input nodig. Waar loop je tegenaan? Waar twijfel je over? Wat zijn je doelstellingen? Welk marketingbudget wil je gebruiken en waarom? We ontvangen graag deze informatie tijdens ons eerste telefonische kennismakingsgesprek. Als je wilt dat we je huidige Google Ads-account scannen, sturen we een verzoek om zowel je Google-account als Google Analytics (indien aanwezig) te koppelen. We kunnen ook altijd inloggen met de inlogcodes die je hebt aangemaakt. Uiteraard behandelen we deze informatie zeer vertrouwelijk. We wijzigen niets en je kunt ons na de Quickscan gewoon weer uit je account verwijderen, als je dat wilt.

Indien je wenst dat wij een blik werpen op jouw bestaande Google Ads campagne, dien je ons bureau toegang te verlenen tot jouw Google account. Dit kan gedaan worden door ons bureau te koppelen – waarvoor wij een koppelingsverzoek zullen sturen – of door jouw eigen inloggegevens (of een tijdelijk nieuw account) met ons te delen. Uiteraard behandelen wij deze informatie altijd vertrouwelijk, slaan wij deze gegevens enkel op na het aangaan van een samenwerking en brengen wij geen wijzigingen aan in jouw huidige account. Jouw inloggegevens – hoe spannend het delen ervan ook mag zijn – zijn te allen tijde veilig bij ons bureau. Als Google Partner bureau nemen wij onze rol binnen digitale marketing uiterst serieus.

Ja, zeker. Hier kun je een voorbeeld bekijken van een uitgevoerde Quickscan (wel geanonimiseerd). Deze aanvrager heeft veel aanbevelingen ontvangen op zowel het gebied van SEO als SEA om haar bedrijfsresultaten te verbeteren.

Waarom de Quickscan de ideale start is!

Veel ondernemingen ervaren een stijging in de kosten van digitale marketing, terwijl de resultaten afnemen. Dit is onacceptabel! Digitale marketing dient nooit alleen als kostenpost te worden beschouwd, maar moet altijd winstgevend zijn! Met behulp van de Quickscan kunt u antwoorden krijgen op vragen zoals:

  • Is het mogelijk om mijn huidige Google Ads-campagne te verbeteren: meer omzet tegen lagere prijzen?
  • Kan de organische vindbaarheid (SEO) van mijn website worden verbeterd?
  • Hoe kan ik mijn website optimaliseren voor conversies?
  • Zet ik de juiste kanalen in om mijn doelgroep goed te bereiken met inbound marketing?
  • Klopt mijn onderbuikgevoel over mijn huidige bureau? Doen zij echt niet wat ze zeggen dat ze doen?
  • Wat kan ik doen aan digitale marketing om meer leads, omzet en naamsbekendheid te realiseren?
Derrik van bemmel dvbmedia

Derrik van Bemmel is Online Performance Marketeer met meer dan 10 jaar ervaring bij opdrachtgevers zoals OOM verzekeringen, Pearle Opticiens, Jaarbeurs Utrecht, International Card Services (ICS). 

Plan een online afspraak in voor een vrijblijvende brainstorm om jouw ideale online marketing strategie vorm te geven.

Neem vrijblijvend contact met ons op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Scroll naar boven